Follow my blog with Bloglovin

fredag 27 december 2013

Hallen


Hej alla fina!

TITTA!!
Woooow det är liite vitt ute..;)
Fast det ser förstås redan ut som det håller på och smälter bort.
Är ni lediga eller jobbar ni?
Vi är lediga och ska ha en riktig mysdag i dag.
Senare ska jag på min andra IPL behandling och så måste vi nog kasta ut gran och granris idag för nu kliar det hopplöst mycket över hela kroppen..:(

Hur har det gått med hallen då?



Den blev inte riktigt färdig men det gör ingenting.
Vi känner oss nöjda med det vi hann.
Det sista gör vi färdigt nu innan nyår.
I spegeln skymtar ni dörrarna av plankor som ska dölja hatthyllan. 
Den är inte färdig och målning av dörrar och foder runt ytterdörren återstår.
Men ser ni? Vårt fina bord från Bruka hann att komma.
Betongskivan passar sååå snyggt mot tapeten.
Vi beställde det på Nice.



 En stol är ju praktiskt att ha i en hall.
Jag bestämde mig för att måla en av loppisstolarna och det blev som pricken över i:et.
Stolen kostade 40kr och lite färg..;)


Det fina lilla fårskinnet som ger stolen sin vinterkostym hittade jag hos
Creations by Lis
Kika in där!!
Hon har mycket fint.


Ha en mysig dag du med!
Kram Katarina

12 kommentarer:

  1. Åhh vilken underbar hall ni gjort :) Och så fint med blev med fårskinnet du köpte i min butik :)

    Önskar dig en fin fortsättning på julen och Ett Gott Nytt År!
    Kram Lisa - Creations by Lis

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni har i hallen!
    Här njuts det av ledighet fram till den 7:e januari! =)
    Kram och god fortsättning!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Så fint, stolen med skinnet var läckert. Där skulle jag behöva sitta som har snörkängor! Jättefint med rosor också.
    Kramar och god fortsättning
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Jättefint som med allt ni fixar!
    God fortsättning.....
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint ni gjort. Du har mycket god smak =)
    Gott nytt år!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    Å så fin hallen blir! Bordet från Bruka är ju så snyggt!:)
    Här har vi också haft en mysdag, det gillas mycket:)

    God fortsättning fina du!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  7. Så fin i er hall! Snyggt golv, och skinnet passar så bra där. Och vilken fin skänk!
    Ledig till den 7 januari, så skönt.
    Ser att vi har samma tema på inlägg idag:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Här njuter jag av ledighet fram till måndag, då blir det jobb igen..

    Så fint det blir i hallen, vilken underbar tapet ni valt, den var verkligen mysig!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  9. Ni har då för snyggt hemma hos Er!!! Suuuupersnyggt! Men det är måååånga timmar Ni har lagt ner också!! Njut av ledigheten, kramis Kate

    SvaraRadera
  10. Men vad fint det blev! Snyggt sidebord och läckert med stolen i svart och det fina fårskinnet på!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  11. Sååå himla fint det blir !!!!!!
    Mycket smakfullt och helt i min stil ;))
    Hoppas att ni haft en skön dag.
    Själva har vi haft kalas här hemma idag för lilla fröken i huset dom fyller 6år :))

    Kram Thess

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥