Follow my blog with Bloglovin

torsdag 5 juni 2014

Afganhund??? Jag har ju en Westie...

Hej hej!
Kikar bara in o önskar en härlig kväll!
Det sägs ju att en hundägare liknar sin hund....fniss
I dag plattade min frissa håret så jag påminner mer om en Afganhund än en Westie..
fniss...vet inte vad som är bäst...;)
I alla fall var det skönt att bli av med de många grå och jag åkte raka vägen och köpte rosé som jag sippar på nu...
Mina killar är i Globen på Filip o Fredriks sista podd. 
Jag och Sally ska kasta oss framför tv´n nu... och en av oss kommer att bli killad på magen..;)
Kraaaaaam Katarina

14 kommentarer:

  1. God kväll fina du!
    Haha, du är rolig du ;) Den där "afgan"frillan är supersnygg tycker jag, du ser urfräsch ut!Frågan är hur en westiefriss skulle se ut.. och frågan är hur en staffefrissa skulle se ut på mig..

    Hoppas ni hittade ett fint foto på sonen till studenten, kan tänka mig att ni fastnade djupt ner med näsan i fotoböckerna och undrade vad sjutton tiden tog vägen. Nyss liten pojke och nu en stor kille som ska pröva sina vingar. Stort, och jag förstår om det känns lite i magen och att ni blir nostalgiska.
    Jag fastnar alltid i albumen hos mor och far när jag är på Hönö, det är så fantastiskt kul att titta och minnas :)
    Jag ska försöka njuta så mycket jag kan här och nu, av mina små, för snart vill de kanske inte hänga runt halsen på lilla mamman längre och då lär jag sakna det. Fast alla åldrar och tider har ju sin charm sägs det, och det tror jag på :)

    Du ska jag ta mig något att äta här,
    kram och ha en mysig kväll goa du.
    Catta

    SvaraRadera
  2. Undrar om det är för att mannen står för våra hundar som inte vi är alls lika?!? Haha ;) Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Fiiiint! Afgan... ja kanske lite(fniss).
    Trevlig kväll!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Då skulle väl jag ha längre permanentat hår, för att matcha Field Spaniel öron:)
    Jag tycker nog att du är mer lik en westie i alla fall:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Afgan eller westie njaaa håller inte med om det. Jag ser en blivande fashionista som håller på att blomma ut.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Afgan? Ja, nu när du säger det så, hihi. Men fint var det i alla fall!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Jättefint! Jag var hos frissan i förrgår, superskönt! Kram fina du

    SvaraRadera
  8. Åh nu blev jag ju tvungen att beställa tid. Vad fint det blev. Platta håret behövs definitivt inte här. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Snygging! Själv har jag faktiskt aldrig plattat mitt hår, och kommer nog inte göra det heller ; lockigt är liksom "jag" ;)
    Hoppas Sally killar di ordentligt på magen ;)
    Japp, nästan russin blev jag i badet ikväll ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  10. Så snygg du är i håret! Tycker inte du liknar nån hund alls ;)
    Undrar hur Golden-ägare ser ut... Fint det blir i ert badrum! Kram Suss

    SvaraRadera
  11. Superfin i håret!!! Och supersnygg outfit!
    Såg bilder från er bloggträff - ni verkar ha haft det toppen!

    Ha nu en riktigt skön Nationaldag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Super snyggt !
    Trevlig helg

    Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Passar perfekt som en afghan, men skulle vara spännande att se dig som en westie... ;)
    Kram fina Du, från Kate

    SvaraRadera
  14. Passar perfekt som en afghan, men skulle vara spännande att se dig som en westie... ;)
    Kram fina Du, från Kate

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥