Follow my blog with Bloglovin

onsdag 19 november 2014

Bruka

Att jag älskar korg och rotting av alla de slag har väl knappast undgått någon..;) 
                            Jag tänkte visa en del av dem som kommer från Bruka design.



 2 fåtöljer i uterummet och 2 i vardagsrummet...
Runda korgar och fyrkantiga. 
Stora på golvet och små på hyllor.
Brickor och brödkorgar...
Alltså jag tror jag är beroende..;)
Eftersom det blev så mycket text i mitt förra inlägg ska jag vara tyst nu
och bara önska er en fortsatt trevlig kväll.

Jag har just besök av den lilla 1½ åringen igen.. ♥
Kram Katarina

13 kommentarer:

  1. tolle dekoration!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna ha sådana där snygga rottingfåtöljer hemma här, men jag tycker de är så fasligt dyra, så jag får nöja mig med att kolla
    hos er andra. Vad mysigt med lilleman hos er, kan tänka mig att det är full fart också med en massa spring i benen. Spännande med kalklitir, skulle också vilja måla träväggen bakom sängen men har inte bestämt vilken färg jag vill ha, men nu kan jag ju kolla hur ditt blir innan jag bestämmer mig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Å vad jag älskar ditt hem!
    Det är så fint och inspirerande!
    Bruka design har ju så mycket snyggt. Rotting gillar jag med även fast jag inte har så mycket av det:)

    Mys på med lilleman nu!

    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Du har det så himla fiiint! Rotting är så snyggt, skulle gärna ha fler korgar här hemma, och en sådan stor korg som du har olivträdet i, står på önskelistan:)
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Gudomligt snyggt! Rotting är rofyllt och bryter av så snyggt mot vitt och just grått som du har. Sen svart till så är det ju helt perfekt. Gillar dina bestickkorgarn och julstjärnorna i rottingkrukor. ar du en särskild rotting burk till uppåt tjacket också.. Fniss! (Ett intern skämt) Kraaaaaam och tack för din pepp den tog skruv../ Pia

    SvaraRadera
  6. Hejsan, hittade precis hit till din blogg. Vilket fint hem du har. Kommer och hälsar på igen.

    Kram från Helen

    SvaraRadera
  7. Åh så fint du har det hemma! Det ser så trivsamt, harmoniskt, ombonat och härligt ut:)

    SvaraRadera
  8. Jättefint! Jag gillar också rotting, det mjukar upp lite =)
    Kram och ha en fortsatt fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Jättefint har du! Du behöver inte vara tyst hihi. alltid att läsa din text. kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Jag är svag för sådant med :) Så jag kikar och inspireras. Och det är alltid trevligt att titta in hos dig, hur mycket du än skriver ;)
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  11. Så snyggt med korgar. Skapar en härlig känsla!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  12. Dom där korgfåtöljerna ser så jättesköna ut,
    och ger så härlig känsla i rummet. Superfint
    har du.
    Kramar/AM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥