Follow my blog with Bloglovin

måndag 10 november 2014

Rustika bestick


Hallå där!
Ny vecka igen...
Det tycker jag det är mest hela tiden..
V 46 går vi in i, inte ens 10 veckor kvar av 2014.
Det betyder ju att det inte alls är länge kvar till jul..;)
När jag var på ZBH-partyt för ett par veckor sedan kunde jag naturligtvis
 inte hålla mig från att köpa något. Å det blev dessa rustika snygga bestick.
Jag köpte några set för att testa och se om vi gillar dem.
Så tänkte jag komplettera med fler sedan.
 Tänk att det faktiskt går att sitta i uterummet i november!!
Visserligen med infra och tjocka sockor.....
Men ändå...;)
Lika mycket som jag gillar att duka skirt och vackert gillar jag det lite ruffa och rustika.


Underlägg: Ikea, Mattallrik: Bruka, Ungsfast liten form: Köpt på Kreta, Glas: Cervera, 
 Urna och kanna: Rif och besticken från ZBH
Du hittar hemsidan till Zelected by Houze HÄR.
Jag tror bara man kan handla genom deras återförsäljare men man beställer och får varorna hemskickade så det är ju inte så krångligt..;)

 Händer det något skoj den här veckan då??
Jag har en hel del jobb att göra, så ska jag trappa upp min träning lite.
Det här går ju inte..
Bara ett pass i veckan o sen mulla o äta på helgen...
Nix det blir inte bra det...
Kram Katarina

10 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt att kunna sitta i uterummet nu. Hoppas du blev nöjd med besticken, de var ju snygga iallafall.
    Så även ditt porslin.
    Kram raring Helena

    SvaraRadera
  2. Hej smulan!
    Jo tack, vi är hemma både jag o lilla loppan idag. Nu tar hon en snabbdusch medans pannkakorna i muffinsformen blir klara ;-)
    Jag tar en omelett jag och lite annat till. Klarar inte mjöl, men visar inte att jag är allergisk. Men mår magen lugnare så skippar jag det o kör laktosfritt med.
    Sååå himla snygga bestick!! Har redan tre set, men skulle gärna ha några lite ja ruffare eller raka liksom;-)
    Men hmm, får nog hia mig;-)
    Nähä, nu är nog pannkisarna klara och sen blir det film i soffan. En riktigt slow start denna måndag mao. O det finns kladdkaka kvar sen igår, den ska vi minsann sätta tänderna i med;-)
    Kraaaaam bönan o ha en fin dag!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Jätte fina bestick.
    Du dukar alltid så himla fint.
    Denna vecka har jag kickat igång med en riktig förkylning, men tänkte allt ta mig till jobbet ändå och ge det ett försök, så får vi se hur det går.
    Ha en fin vecka
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. wow, tolle inspirationen!!! eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  5. De där besticken fingrade jag också på när jag var på ZBH-party. Men de fick inte följa med hem. Däremot en buddha, en löpare och en presentask med tvål och handkärm med pärondoft. Den var tänkt till min syster, men jag funderar allvarligt på att behålla det själv. Det doftade så fantastiskt gott :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  6. Gud såå skönt det måste vara att kunna sitta ute i uterummet fortfarande! Här finns lite planer på att bygga ett uterum, men vi får se. :-) Jättefina bestick! Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Oh vad mysigt du har det!
    Nu måste jag skynda mig ut på promenad med hunden innan det blir mörkt. Här ute på vischan finns inga gatlyktor...
    Må så gott!

    SvaraRadera
  8. Galet att man fortfarande kan sitta ute i matrummet, men mysigt såklart. Ursnygga bestick som passar perfekt till porslinet o dukningen såååå fin, du har öga för det där vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Så snygga bestick! Passar jättebra in i resten av dukningen. ZBH har ju bara FÖR mycket snyggt! ;) Jag hörde mig för via deras kontaktsida på hemsidan, och det går att beställa direkt från dem, om man inte känner någon återförsäljare :) Bra va!? :)
    Min kollega sålde ett kort tag, men slutade redan i julas, typ. Så det var därför jag hörde mig för om jag kunde beställa på annat sätt.
    Kram och ha en fortsatt fin måndag!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥