Follow my blog with Bloglovin

tisdag 23 december 2014

En enkel fettsugning

Hallå där!
Dan före dopparedan..
Här har vi en riktigt seg förmiddag.
 Så skönt och hjärnan börjar vakna till liv igen..;)
Vi har bara lite småfix i dag och jag känner mig helt lugn.
Det blir en mysig dag!!
♥♥♥ 
Ni ska få se den där nyårsklänningen som "råkade" 
följa med hem från Lindex i fredags.
Ni kanske minns att jag lovat mig själv att jag skulle ner ca 5 kg innan nyår..
..å så var det den där plankan som jag utmanade i..
Alltså plankan har jag tappat bort och kilot blev bara ett...
Så vad gör man då??
Jo men då trollar man lite med kläderna....
Jag som har stor rumpa och feta...öööh...kraftiga lår i förhållande till midjan
passar ju som allra bäst i a-linjeformade kjolar och klänningar.
Midjan ska markeras och de nedre regionerna "trollas bort".
För 399kr blir jag såhär guldigt glammig.
Ett halsband bara rycktes med i farten...;)
Japp nu har vi ju trollat lite..
men armarna då??
Förr hade jag smala spinkiga armar, men numera är de som värsta 
biffarna... så då kom jag på fettsugning!!
Om man tar och gör ett litet litet hål...
..så borde man ju kunna använda ett sugrör och dammsugaren...
Eller hur??!!
Hmm...fniss...eller så tar jag helt enkelt bara en liten kofta över..
Å så lovar jag mig själv att den där träningen ska ta en 7 helsikes fart 2015.

Hoppas ni har tid att njuta lite i dag...av att det är jul ♥
Kram Katarina

12 kommentarer:

  1. Heja heja dej! Det är bara du som kan göra jobbet ;-)
    Annars får du fortsätta trolla med kläderna. Klänningen är superfin!
    Men den där fettsugningen verkar mysko och farlig. Den ska du nog låta bli!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Tokis;)

    Önskar dig och det dina en riktigt riktigt mysig och fin jul<3
    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Åh, du är ju jättefin och jätte söt. Kan inte förstå varför du ska gå ner i vikt. Då kan det hända ar det tar i ansiktet och då ser man "gammal" ut. Nej ät du och må bra fina du. Min egen mamma sa alltid ät så länge du kan och det kan jag hålla med om. Men visst är det roligt när saker bra följer med ut från butiken så där. Ha ha. Ha en riktigt mysig jul. Kram Inger

    SvaraRadera
  4. Förresten glömde jag skriva. Vadå tjocka armar. Titta på dom sommar TJOCKA armar. Hi hi Inger

    SvaraRadera
  5. Hahaha, du är ju för skön! Jag skrattade högt här, så maken undrade vad som var roligt. Var tvungen att visa. Så han fick sig ett skratt han också.

    Och jodå vi njuter, men inte så mycket av att det är jul, för det känns inte alls här.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Haha, men du e la go ;D Var lycklig över dina fina former, superkvinnlig! En annan är ju skinn å ben å tarm och skakar tänder så fort jag öppnar kylen typ haha.

    Klänningen satt som en smäck på dig och var hur fin som helst!

    Önskar dig en riktigt God Jul snygging och stor kram!
    Catta

    Nu ska jag ta mig en skinkmacka och försöka fetta på mig lite.. ;)

    SvaraRadera
  7. Klänningen klär dig fantastiskt och du är jättefin ! Plankan har jag tyvärr förträngt , hade ju varit kul med en platt mage när den nu exponeras på en karibisk strand :) men det finns ju snygga saronger oxå 😉god jul önskar jag dig !kram anna

    SvaraRadera
  8. Du är hur fin som helst....säg vilken kvinna som inte kan trolla med knäna...En skön jul önskas av mig...till dig!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  9. Fniss du är för rolig....
    Ville bara titta in och önska dig en riktigt God Jul!!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  10. Tokfia!! Den där fettsugningen såg inte så himla bra ut. Fin klänning du hittat. Vad ska jag ha för klänning som passar till min tjocka kropp? Sopsäck!!
    Tror inte a linjeformat passar till mig då jag inte har någon midja längre. Kram och ha en riktigt god jul. Många kramar Helena

    SvaraRadera
  11. Fy va tråkigt att läsa sådant på din blogg. Du vet nog själv med dig att du inte är tjock, då skulle du inte lägga ut sådana bilder på dig själv. Du ville väl höra så smal och snygg andra tycker att du är, därav detta inlägg. Nej sådant vill i alla fall inte jag läsa om!

    SvaraRadera
  12. Hihi, snygg fettsugning :)
    Jag läste i ditt nya inlägg om din längd och vikt och vi är nog ganska lika i kroppen tror jag.
    Även jag har stor rumpa, kraftiga lår och gäddhänget ska vi inte prata om. Mina siffror är 159cm/66kg :).
    Den klänningen du har på dig med kofta till är något jag tittat på också men just nu hade jag inte möjlighet att låta den följa med mig hem. Dock använder jag väldigt ofta exakt den formen på klänningar med en liten kofta över. Det är liksom "jag" på något sätt.

    Men du.. ge dig inte på någon sån fettsugning är du gullig *fniss*.
    Och ingen riktig heller för den delen, det gör så förbannat ont!!

    KRAM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥