Follow my blog with Bloglovin

måndag 17 augusti 2015

Falkenberg Strandbad-kvällens outfit

God måndag!
Ny vecka och det har blivit dags för den sista delen av Falkenberg Strandbad..
..eller det blir näst sista.. 
..jag är ju inte så bra på det där med att välja bilder som ni kanske märkt...
haha...det blir ofta bildbomber här inne och kanske en aaaaning för många bilder....
men men...har man svårt att välja så har man...
Hur som helst så blir det på tok för långt om jag skulle visa själva middagen
 nu så vi kör i stället kvällens outfit till att börja med...;)
Men först några bilder på det otroligt vackra "utredningen" och de vackra vyer man bjuds på här.
Överallt står det bekväma rottingmöbler som bara är att slå sig ner i...

Så de här snyggingarna...
Väldigt många skratt blir det ju då man ska ställa upp sig som inför värsta pressfotograferingen
hahaa.....det är sååååå roligt att se folks reaktioner då kamerorna smattrar...
Man riktigt ser hur de gräver i hjärnkontoret för att komma på ifall det är
någon de borde känna igen de just tittar på....hahaaaa.......
Förstås var vi tvungna att gå ut på den långa piren i den vackra solnedgången..
Haha...å här ser ni ju hur galet det kan se ut då man bloggfotograferar på långa rader...;)
Jag hade på mig mitt andra sommarfynd.
En omlottklänning i mjukaste trikå...minns inte märket just nu men jag kan återkomma med det
om det är någon som undrar...
SÅ lite blingbling i öronen...
Ser ni hur de glimmar och glöder i solen... mina svindyra nya örhängen...
Haha... 40kr hos Min Skattkammare.
Det här med att posera är ju inte min starkaste gren..
Men jag övar mig......hahaa.... 
Här sa min man... ta ett steg bakåt till....så flinade han brett...
Jag tror minsann han var ute efter att få ta den bästa bilden av alla...
Haha.... tur jag hade koll på bryggan...
Å så de här vackra människorna...
...å de här.....
Å så vi då......;)


Vackraste Tina...
Det tog lite tid att knäppa skorna efter att hon blivit fotad i sanden...
Hur det fotot blev kan ni se här.

Så blev det dags att gå upp för den vita trappan till restaurangen.....
Här satt vi sedan ända tills det blev mörkt och åt det ena godare än det andra
men det får vi ta i ett eget inlägg...
Ha en härlig måndag och hoppas spleen skiner på er!
Kraaaaam Katarina

3 kommentarer:

  1. Åååå vad jag längtar tillbaka, tur att vi har alla bilder att kika på..... Ha en härlig vecka vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. RIktiga snyggingar hela bunten!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder!! Verkar vara ett underbart ställe.. Ser fantastiskt ut! Alla ni par är så tjusiga så. Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥