Follow my blog with Bloglovin

tisdag 31 maj 2016

Det tar sig...

Hallå där så här i sena sena kvällen!
Jag bara kikar in och säger godnatt...
I dag "råkade" bilen bli full av växter på vägen hem så jag kastade mig in i 
planterandes och ogräsrensandets värld då jag kom hem.
Det tar sig så sakteliga här vid poolen...

 M och jag kört en massa möbler till ett hus som jag ska göra i ordning
till försäljning. Det är helt tomt och ska få möbler och hela alltet..
Såååå såååå skoj...lite som en lek för mig...en lekstuga fast i stort format..;)

Ja så det blev liksom vår kväll det å nu är det dags att lägga huvudet på kudden.

Kraaaaam Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥