Follow my blog with Bloglovin

lördag 13 augusti 2016

Medans det händer grejer utanför tjejrummet...kikar vi in....

Hej hej!
Har ni en bra lördag?
Här sprack det upp och blev sol = målarväder.
Så vi håller till där ute..;)
M håller till där ute på 19-åringens altan.
Där är det alldeles snart ny snygg panel....;)
Inne i 19-års rummet har ett snyggt skåp flyttat in..
Ett sånt där gammeldags medicinskåp....snyggt grafitgrått
och ni hittar det på IKEA..
Det rymmer både tröjor och finsaker..;)
Å en bra investering eftersom det kommer passa bra i en framtida lägenhet.
När hon ändå var i gång och satte sprätt på lite av sin lön köpte hon en sån här rullvagn med...
Den blev visst en drinkarn och sko/toffelvagn...
En något udda kombo...;)
  Så den här då...
Stooooooort vill ha på den...åååå...färgen...fääääärgen!!
Hennes sommarinvestering.
Så bytte hon till vita galgar på den snygga klädställningen från Ellos. (adlink)
 Å lilla gosehunden får hon bara låna.....den är MIN...;)

Näpp...ingen rast ingen ro...bäst att fortsätta här...
I kväll ska det minsann njutas av ett glas rött....
Kram Katarina

10 kommentarer:

  1. Vilket underbart rum Kajsa fått. Hon kommer aldrig flytta, det skulle inte jag göra om jag bodde så fint. Kul när man kan köpa lite extra fina grejer för sin lön! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det är supersnyggt i dotterns rum.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket underbart vackert rum hon fått, fina Kajsa. Skoj när man tjänar lite egna pengar som man kan sätta sprätt på. Underbar färg på väskan. Ha det underbart i målarfärg. Kram Inger

    SvaraRadera
  4. Ha ha, i målarvädret skulle det vara.

    SvaraRadera
  5. Gokväll fina!
    Stort tack igen för den fantastiska festen!!!
    Å Kajsas rum har jag ju sett i verkligheten och det är ju otroligt fint. Hon kommer aldrig vilja flytta hemifrån;);)

    Du är så himla bra som gått ner 2,8 kg, heja dig!!! Gillar att du skriver ut lite viktväktarrecept för det kan jag behöva nu efter sommaren.

    Hoppas du har en fin kväll!

    Kram söta du

    SvaraRadera
  6. Gosh, hennes rum alltså!!!
    Det kliar i fingrarna nu.... Iiiiiii, vad jag hade velat fixa våra sovrum..;)
    Men det får vänta nått år till... Men kliar det gör det och planerar det gör jag;-)
    Det är sååååå fint i hennes rum, så jag fattar inte hur hon ska kunna flytta hemifrån från det alltså:)
    Ha en fin kväll... Här öser det ner just nu och maken kommer snart hem med pizza ha ha ha, idag orkar jag inte stöka ner i köket igen ;-)
    Lilla duvan är på kalas <3
    Puss o kram <3

    SvaraRadera
  7. Vilket fint rum! Ur snygg inredning,tapet och vovve :) Kram

    SvaraRadera
  8. Meeen så himla fint! Kunde inte låta blir att fortsätta surfa runt på din blogg :)har du lust att delge vart tapeten kommer ifrån? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej!
      I det här inlägget hittar du namnet på tapeten...;)
      http://sallyshus.blogspot.se/2016/06/vi-kikar-in.html

      Kram Katarina

      Radera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥