Follow my blog with Bloglovin

fredag 23 september 2016

Vilken snurrig dag...och en maaaaassa vatten.....

I morse vaknade jag högst förvirrad...
Då klockradion satte i gång funderade jag på allvar vad som var fel...
Gry Forsell brukar ju aldrig prata i radion på en lördag....
...hmm... de måste spela upp något gammalt klipp.....
.....ååå...varför hade jag klockradion på på en lördag??
....vänta nu....det äääär ju inte lördag....
 Haha...visst är den känslan lite småjobbig?
Jag menar tvärtom är ju mycket bättre...
När man vaknar och tror att man ska till jobbet men kommer på att man är ledig...

Hur som helst så skuttade jag ju upp där glad i hågen i morse..
log brett då jag klev av vågen och satte fart mot jobbet...
Men där hände något....
Jag tror allt har bråkat i dag...
Ni vet..i stället för att gå ur ett program i datorn stängde jag av hela ski.......en...
och när jag skulle starta om var det fjortonhundra uppdateringar som skulle göras....
En pärm for i golvet så pappren flög åt både höger och vänster...
...ja men sortera papper... det är ju kul!!!
Särskilt om dom redan är sorterade en gång..;)

Jag satte på kaffebryggaren men glömde själva kaffet...
..haha...bara varmt vatten är väl sådär va....
Ja sen råkade jag sparka ut Sallys vattenskål och näst efter det välte jag min  egen vattenflaska....
....ner i handväskan.......
hahahaaa....alltså jag döööör vilken dag...
Jag borde helt enkelt ha stängt av Grys ljuva stämma och somnat om i morse...

Men men...nu kan jag inte annat än le åt mig själv....
Å nu är det ju i alla fall FREDAGSMYYYYYYS....
Det känns sådär extra bra i dag....

Å det bästa är ju...att lördagen finns kvar...;)

Kram o myyyys från mig!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, men herregud! Helt galet tokigt. Tur att den här dagen snart är slut då, och det blir en lördag imorgon.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Oj,vilken dag du haft... Verkligen upp och ned på allt. Men tur det är helg så får du ta igen dig. Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥