Follow my blog with Bloglovin

onsdag 30 november 2016

Det kom ett brev med posten....

 Hej hej!
Hoppas ni har det bra... här har vi just myst med en sån där låååång familjemiddag
med god mat och många skratt....

När jag kom hem i dag och tömde brevlådan så var det den där vanliga högen med reklam...
Någon räkning och sen ett brev!!!
Ett tvättäkta riktigt brev...med mitt namn, handskrivet och med frimärke å allt....
Så så spännande och jag kunde för mitt liv inte klura ut vad det kunde vara...
Tillslut gissade jag på en spännande inbjudan...
Kanske någon skulle gifta sig??
Eller en stor fest kanske??

Men så tårades mina ögon och jag bara kände att hjärtat slog några extra slag....
 Om du förstorar bilden så kan du läsa....
Såååklart var jag tvungen att öppna en flaska bubbel på stört!!!

Skål ANNA...den här skålen utbringar jag till dig!
SKÅL FÖR DIG MIN FINA VÄN...
och TACK!!
Vilket fantastiskt sätt att avsluta vår kalasmånad på!

Kram till er alla fina som läser här!
Katarina

5 kommentarer:

  1. Galet goa fina du...
    Nu börja jag ju att gråta....
    TACK för att du finns och gör mig glad så många gånger!!!
    Massa kärlek <3
    Kraaaaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Så underbart fint. <3
    Ser att du har Davidsljusstaken, den har jag också, älskar den! Ett arv efter min mor. Tyvärr tänder jag den inte så ofta men efter att ha sett din bild nu så ska det bli ändring på det.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken överraskning och vad fint gjort av Anna =D

    SvaraRadera
  4. Så mysigt, vilken vän.

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥