Follow my blog with Bloglovin

tisdag 29 november 2016

Julmarknad

 Har ni hunnit i väg på någon julmarknad ännu?
Vi var ju I Wadköping i söndags.
Det blåste ju förskräckligt kyliga vindar så vi gick snabbt och stannade bara på några få ställen..
Men mysigt var det och jag ska minsann ta mig i väg någon mer söndag...
En smarrig skagensmörgås, tända ljus och ett glas vitt...
Mmm...så ska en riktig adventslunch se ut.....i alla fall när man har födelsedag..;)
Särskilt när det blåser kallt ute....

Jag ska precis i väg och styla en liten lägenhet...
Det blir härligt att få vara lite kreativ en stund mellan pappershögarna..
Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Härligt med julmarknad men trist att det blåste så mycket. Det är julmarknad här i staden helgen som kommer då ska vi gå och titta lite. Ha en fin dag. Kram annika

    SvaraRadera
  2. Mysigt med julmarknad. Jag hoppas på Sigtuna nästa helg och en konstutställning i samma veva. Kraam pia

    SvaraRadera
  3. Roligt att gå på marknad, men inte kul när det blåser som sjutton.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Hej smulan!
    Så mysigt med julmarknad :)) Här var det på slottet i helgen, men vi hann liksom inte med det...
    Vet inte om det är någon i helgen... fast å andra sidan vill jag inte åka nånstans i helgen, vill bara vara hemma och bara vara :))
    Lycka till med stylandet:)))
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Du skulle ha sagt att du fyllde år hade alla i butiken kunnat stämt upp till värsta födelsedagssången ju;)
    Grattis då i efterskott,
    kram Eva

    SvaraRadera
  6. Gokväll vännen!
    Å då missade vi varann! Vi var också där, dock en snabbis då det blåste isvindar:) Men lite hann vi med ändå:)
    Njuter av dina bilder som alltid!
    Ha en bra kväll vännen!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Mysigt med julmarknader!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥