Follow my blog with Bloglovin

torsdag 29 december 2016

Snaaaart nya stolar....

Hej hej!

I går kväll klickade jag äntligen....

Jag vann ju som ni vet 10000kr att handla för hos Trendrum.se.

Efter några veckors velande har jag äääääntligen klickat hem 6 st stolar...
...och något mer....;)






 Men vilka blev det?
Blev det svarta eller vita?
Eller blev det sköna stoppade stolar....eller coola i skinn.....eller 
kanske blev det klassiska pinnstolar i snyggt grått...
...eller höll jag mig till ursrungsplanen och tog flera olika?

Ja inte var det lätt att välja och kanske valde vi fel....
...eller så valde vi rätt.....
...å vad blev det mer?
Kanske blev det den här ursnygga tv-bänken med marmorskiva....
 ...eller ett ursnyggt sideboard till vardagsrummet...
Det här soffbordet skulle ju sitta som en smäck hos oss....
Kanske blev det ett sånt.....;)


Så måste jag ju tipsa om det här skåpet..
Jag får ju många frågor om vårt skåp i matrummet.
Det har vi köpt på Mio. Jag tror att det har utgått men det gör inget...
...för hos Trendrum finns exakt samma bara med ett annat namn och ett
LÄGRE pris.....

Ha en fin dag nu...
...det är ju inte så många kvar på det här året...
....så det gäller att passa på...
...att ha det fint!
Kraaaaaam Katarina

3 kommentarer:

  1. Så kul med nya stolar! Nyfiken på vilka det blev, gissar på den svarta. Och den svarta tv-bänken ;)
    Ja, visst är det snyggt med svarta skåp! Bra pris på det där, vårt var mer än dubbelt så dyrt hos Newport ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Åh nu blir jag ju nyfiken :) När får man veta ;)

    Kramar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi...det var ju det som var meningen..;)
      När de kommer hem ska ni få se...
      Det blir nästa år.....;)
      Kraaaam

      Radera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥