Follow my blog with Bloglovin

måndag 16 januari 2017

Tjoohooo nu kööööör viiiiiii........

Hallåååå där....
Nu ni nu är den här!!
Nu är den nya veckan här...
Veckan då vi kör i gång...eller hur?

Jag har just varit på massage och lovat mig själv och massören att jag verkligen ska 
komma i gång och träna musklerna i ryggen.

Första spinningpasset inbokat till i morgon...
...och jag har just slängt det sista julgodiset...
Heeeeja Heeeeeja...
Nu kör VI!!!

Kram och ha en härlig måndag.
Katarina

5 kommentarer:

  1. Så duktig du är som t.om slänger godiset.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Underbara tulpaner :) Ger hopp om ljusets återkomst!
    Ses vi på Elle-galan i år igen? Favorit i repris, ha ha ha!!!
    Hoppas, länge sedan vi sågs nu.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Härligt! jag kom just hem från vattengympan bra mör i kropp och knopp. Nu är vi igång. Pepp! Kraaaam pia

    SvaraRadera
  4. Só beautiful, have a good nigth, Patricia

    SvaraRadera
  5. Lycka till. Jag känner att jag verkligen behöver en nystart rent hälsomässigt så jag ska heja på mig själv också. Det är svårt men jag måste.
    Heja dig och heja mig.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥