Follow my blog with Bloglovin

söndag 26 februari 2017

Nutellapizza

Hallå där!
Hoppas ni haft en mysig söndag!

Vi har både snickrat, målat, tvättat och städat...
Å så har vi hunnit sitta en låååång stund där ute i spat.
Kajsa och jag hittade en pizzabotten i kylen som behövde ätas upp...
Lite jordgubbar och en burk nutella...
Jamen såååååklaaaart...
Sååååklart är nutellapizza liksom preeeeeeciiiiiiis vad man behöver då man 
håller på att komma i gång med träning och bättre kost...eller hur?
Grädda pizzabotten på lite lägre temperatur och lite kortare tid än det som står på förpackningen.
Bred på rumstempererad nutella och dekorera med jordgubbar, blåbär och björnbär....
Så lite fint pudrat florsocker...
Såååååååklaaaaaaart måste hela härligheten fotas...
På med kaffet och njut... å jag lovar...
det räcker med en liiiiiten bit..;)

Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Läckert ser det ut i alla fall. Nutella....Kan man ju äta direkt ur burken. Jag älskar ju fika men...Denna veckan har det blivit lite väl mycket. Men kom i alla fall just från ett tufft träningspass. Såååå skönt. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ååå... den här veckan har träningen uteblivit helt för mig... veckan innan blev det 3 pass... den kommande veckan ska jag minsann dra i gång igen...
      Pepp pepp... kram fina du!

      Radera
  2. Ser gott , men sött ut... ;) Och jag fick till 7 km i skidspåret idag...! Underbart skönt!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Ser fantastiskt gott ut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥